1. Preambul (termeni si conditii)
Prezenta conventie privind „Termeni si conditii de utilizare a serviciului de gazduire web” (denumita in continuare „conventia”), stabileste care sunt conditiile in care orice persoana poate vizita ori accesa siteul gigashost (denumit in continuare „siteul”) ori poate utiliza serviciul de gazduire web (denumit in continuare „serviciul”), si are valoarea unei conventii incheiate intre GIGAS HOST SRL (denumit in continuare „furnizorul”), in calitatea sa de proprietar si administrator al sitului si de furnizor al serviciului, si orice persoana care viziteaza ori acceseaza situl sau care doreste sa utilizeze in orice mod sau utilizeaza efectiv serviciul (denumit in continuare „utilizatorul”).
Neacceptarea acestei conventii ori a oricarei prevederi din aceasta atrage obligatia persoanei respective de a inceta de indata accesarea sitului ori utilizarea in orice mod a serviciului, iar accesarea sau vizitarea in continuare a siteului, deschiderea unui cont ori utilizarea in orice mod a serviciului constituie o acceptare in intregime a conventiei si a oricarei prevederi din aceasta, inclusiv a oricaror modificari ulterioare care vor putea fi efectuate fara restrictii de catre furnizor, fara a fi necesara nici o alta formalitate.
2. Politici de publicare a continutului
Este interzisa publicarea pe serverele furnizorului de continuturi sau trimiteri (links) catre astfel de continuturi care: (1) incalca ori prejudiciaza in orice mod drepturile de proprietate intelectuala ale altor persoane ori alte drepturi; (2) au continut obscen sau pornografic sau de natura violenta; (3) au continut defaimator sau calomnios; (4) au continut cu caracter rasial ori discriminatoriu; (5) contin virusi, cai troieni sau altele similare; (6) contin software piratat sau se adreseaza celor care pirateaza software ori practica orice activitati similare.
3. IRC
Este interzisa operarea de IRC (Internet Relay Chat) sau de roboti de IRC de pe serverele Furnizorului, ori gazduirea pe serverele furnizorului a oricarui fisier care are legatura cu IRC sau a oricaror fisiere similare.
4. Servere PROXY
Este interzisa folosirea de servere proxy in desfasurarea activitatii pe serverele furnizorului ori gazduirea pe serverele furnizorului a serverelor proxy.
5. E-mail
Este interzisa trimiterea de mesaje e-mail nesolicitate (cunoscute si ca SPAM sau UCE) de catre utilizatori, folosind serviciul sau o adresa de email administrata de pe un alt sistem care sa contina referiri la situl utilizatorilor, daca acest sit este gazduit de GIGAS HOST SRL.
Este interzisa trimiterea de newslettere de catre utilizatorii conturilor de gazduire shared.
6. Activitati ilegale
Este interzisa utilizarea in orice mod a sistemului gigashost, a sitului ori a serviciului pentru desfasurarea oricaror activitati ilegale sau care au legatura cu activitati ilegale, incluzand, dar fara a se limita la patrunderea in alte sisteme, fraude cu carti de credit, furturi, amenintari sau violenta, precum si orice incercare de subminare sau de provocare de pagube unui server gigashost sau unui utilizator al gigashost.
Utilizatorii isi asuma obligatia de a nu introduce orice fel de virusi pe sit ori in sistemul gigashost si de a se abtine de la orice fel de actiuni de tipul „flooding”, „spamming”, „mailbombing” or „crashing”, precum si de la trimiterea de mesaje nesolicitate catre orice alt utilizator.
Este interzisa, de asemenea, folosirea de catre utilizatori a oricaror dispozitive sau programe de calculator ori orice alte mijloace care pot conduce la modificarea functionarii situl ori serviciului sau la impiedicarea ori tulburarea in orice mod a functionarii acestora.
Utilizatorii isi asuma obligatia de a nu utiliza informatiile ori facilitatile oferite de sit ori de serviciu in orice scopuri contrare intereselor furnizorului ori altor utilizatori, si de a nu accesa fara autorizarea expresa a furnizorului ori in alte modalitati decat cele permise de furnizor baza de date utilizata pentru prestarea serviciului.
In cazul incalcarii acestor prevederi, Furnizorul isi rezerva dreptul de a suspenda / inchide conturile celor care se fac vinovati de desfasurarea de activitati ilegale. Totodata Furnizorul poate proceda la stergerea tuturor datelor de pe server, putand refuza in astfel de situatii solicitarile de returnare a tarifelor pentru perioada in care serviciul nu a fost prestat intrucat contul a fost suspendat / inchis pentru desfasurarea de activitati ilegale. Furnizorul are dreptul de a retine sumele de bani primite de la utilizator ca o sanctiune a incalcarii prezentului acord de utilizare.
7. Informatii si materiale
In toate situatiile in care utilizeaza in orice mod ori posteaza pe siturile proprii informatii ori materiale, utilizatorii isi asuma obligatia de a nu prejudicia in niciun mod drepturile de autor pe care o terta persoana le-ar putea invoca in legatura cu materialele si informatiile respective. Utilizatorii sunt singurii responsabili pentru materialele si informatiile postate pe siturile proprii ori pentru opiniile de orice fel exprimate in orice zone ale siturilor proprii. Utilizatorii inteleg si accepta ca incalcarea in orice mod a prevederilor precedente nu poate angaja in niciun mod raspunderea furnizorului, ci numai raspunderea utilizatorilor.
8. Numele-gazda si adresa IP
Furnizorul este si va ramane singurul proprietar al tuturor adreselor IP din reteaua furnizorului. Utilizatorii nu au dreptul sa modifice configuratia TCP/IP sau sa utilizeze configuratii care nu au fost alocate utilizatorilor de catre furnizor. Furnizorul isi rezerva dreptul de a schimba adresele IP atribuite utilizatorilor pe perioada reactualizarii retelei, a furnizarii securitatii sau a oricarui serviciu de migrare din retea.
9. Achitarea tarifelor pentru prestarea serviciului
Toate si orice tarife (taxe) mentionate in conventie ori in orice acte in legatura cu aceasta sunt exprimate in EUR, USD sau RON, urmand ca achitarea acestora sa fie efectuata in ziua facturarii.
10. Cadrul fiscal
GIGAS HOST SRL va pune la dispozitie toate actele aferente inregistrarii de domenii sau achizitionarii de conturi de gazduire web. Emitem factura fiscala pentru toate serviciile achizitionate de clienti nostrii.
11. Facturi
Din momentul care ati facut comanda primiti datele de conectare la sistemul de contabilitate si proforma. Dupa ce ati achitat proforma primiti instant datele de conectare la panoul de control si factura.
Dupa emiterea de catre furnizor a facturilor, utilizatorii pot obtine aceste facturi si prin accesarea sistemului de contabilitate gigashost.
12. Modalitati de plata a tarifelor pentru prestarea serviciului
Conturile utilizatorilor pentru care achitarea catre furnizor a tarifelor (taxelor) pentru prestarea serviciului se face prin transfer bancar, card si paypal vor fi setate si activate numai atunci cand dovada va fi fost primit de catre furnizor ori cand utilizatorul va fi transmis prin e-mail dovada inaintarii ordinului de plata.
In toate cazurile, furnizorul are dreptul de a stabili in mod discretionar, ori de cate ori considera necesar, ca setarea si activarea conturilor utilizatorilor se va face numai atunci cand furnizorul va fi incasat suma corespunzatoare tarifului ori contul bancar al furnizorului va fi fost creditat cu aceasta suma, operatiunea fiind confirmata furnizorului de catre banca acestuia.
13. Termenele de plata
In functie de regularitatea cu care se fac comenzile, utilizatorii au la dispozitie termene diferite de plata.
Pentru comenzile noi, termenul de plata este de 7 zile. Daca la expirarea acestui termen utilizatorul nu a achitat comanda efectuata, atunci impotriva acestuia se vor lua masurile de la art. 14 din prezentul acord.
Pentru orice plata care nu implica o comanda noua (ex: pachete de gazduire, prelungire domeniu etc), scadenta facturilor emise de Furnizor este de 30 de zile. Depasirea acestui termen ofera Furnizorului dreptul de a aplica sanctiunile prevazute la art. 15 din prezentul acord.
14. Suspendarea contului pentru neplata tarifelor
Conturile utilizatorilor care nu au achitat tarifele pentru prestarea Serviciului in termenul prevazut de Acord vor fi suspendate pana la confirmarea efectuarii platii sau pana la data efectuarii platii, asa cum se mentioneaza in articolul privitor la modalitatile de plata a tarifelor. Reactivarea conturilor se va putea face fie dupa confirmarea efectuarii platii, prin transmiterea dovezii platii, fie dupa efectuarea platii, in conditiile mentionate la sectiunea „Modalitati de plata a tarifelor pentru prestarea Serviciului”.
Ca urmare a suspendarii contului, Furnizorul va generea automat pe pagina utilizatorului un anunt care va contine logo-ul Furnizorului si datele de contact ale acestuia. Anuntul va cuprinde motivele pentru care contul a fost suspendat si modalitatile de plata pe care le are utilizatorul. De asemenea, Furnizorul va oferi si datele de contact pentru ca utilizatorul sa poata lua legatura cu Furnizorul pentru orice motiv. Prin postarea acestui anunt, Furnizorul nu urmareste sa se promoveze pe pagina de internet a utilizatorului. Furnizorul foloseste acest anunt pentru a aduce la cunostinta utilizatorului faptul ca acesta nu si-a indeplinit obligatiile de plata a tarifelor.
La data suspendarii contului utilizatorului pentru neplata tarifelor, Furnizorul va putea proceda si la inlaturarea oricaror date existente pe server-ele Furnizorului, in mod discretionar. Furnizorul nu are nicio obligatie fata de utilizatori in vederea pastrarii datelor utilizatorilor care nu isi indeplinesc in mod corespunzator obligatiile fata de Furnizor. Furnizorul are dreptul de a mai pastra datele pe server pentru o perioada de 30 de zile de la suspendarea contului, Furnizorul nefiind obligat insa sa pastreze aceste date.
15. Redeschiderea conturilor
Furnizorul va putea redeschide conturile inchise pentru neplata tarifelor numai dupa plata integrala a tuturor sumelor datorate de catre utilizatori, inclusiv a taxelor pentru redeschiderea conturilor, iar redeschiderea conturilor va putea fi facuta de catre furnizor in mod discretionar, potrivit propriei sale aprecieri, numai daca furnizorul va aprecia ca nu mai exista riscul neplatii tarifelor pentru prestarea serviciului.
16. Domeniile .ro
Utilizatorul care doreste sa inregistreze un domeniu .ro va putea face acest lucru accesand link-ul Inregistrare domenii web. Pentru a se proceda la înregistrarea unui domeniu.ro, solicitantul trebuie să cunoască, să înţeleagă şi sa fie de acord cu toate şi orice condiţii enunţate pe site-ul www.rotld.ro, incluzând regulile de înregistrare, contractul de înregistrare şi orice alte informaţii aflate pe site-ul menţionat. Din momentul solicitarii inregistrarii unui domeniu .ro, utilizatorul are la dispozitie 15 de zile pentru a achita pretul aferent inregistrarii domeniului, conform celor descrise in paragraful 11. In cazul in care, la expirarea celor 15 de zile, utilizatorul nu isi va fi executat obligatia de plata, gigashost.ro, in parteneriat cu ICI-ROTLD, va putea dispune anularea cererii, urmand ca domeniul .ro solicitat sa redevina disponibil, fara a fi obligata sa notifice utilizatorul in acest sens. gigashost.ro nu este obligata sa justifice, in orice mod sau in orice masura, decizia de anulare a inregistrarii domeniului .ro.
La solicitarea înregistrării domeniului .ro Utilizatorul trebuie să furnizeze date de contact valide. În caz contrar există posibilitatea ca domeniul să fie refuzat la înregistrare. Furnizorul nu îşi asumă nicio răspundere pentru situaţiile în care, din cauza unor erori de sistem, a datelor de contact invalide sau din orice altă cauză, domeniul .ro solicitat de către Utilizator prin intermediul Furnizorului nu a putut fi înregistrat.
17. Domeniile non .ro
Inregistrarea si prelungirea valabilităţii domeniilor cu extensie diferita de extensia .ro se va efectua dupa confirmarea platii. In cazul inregistrarii unui domeniu nou de tipul non .ro, furnizorul va emite o factura proforma, urmand ca in termen de 15 zile utilizatorul sa achite contravaloarea ei. In cazul prelungirii unui domeniu non .ro, furnizorul va emite o factura proforma inainte cu 30 de zile de data expirarii dreptului de folosinta a domeniului respectiv, urmand ca in acest termen utilizatorul sa achite contravaloarea ei. Daca pana la data scadenta a facturii, utilizatorul nu a platit valoarea tarifelor pentru serviciile solicitate, Furnizorul nu va proceda la inregistrarea sau prelungirea valabilităţii domeniului / domeniilor solicitate. In cazul in care se va receptiona plata facturii proforme dupa expirarea termenului de 15, respectiv 30 de zile, exista posibilitatea ca inregistrarea / prelungirea domeniului sa poata fi realizata numai in conditiile achitarii unor taxe suplimentare impuse de registratari.
Furnizorul nu îşi asumă răspunderea pentru înregistrarea şi / sau prelungirea valabilităţii domeniilor solicitate după expirarea scadenţei. În situaţia în care Furnizorul acceptă să presteze serviciile după expirarea scadenţei facturilor, utilizatorul îşi asumă plata oricăror taxe necesare solicitate de către registrari şi suportarea tuturor costurilor.
18. Returnarea tarifelor
Returnarea catre utilizatori a tarifelor (taxelor) achitate de acestia pentru prestarea serviciului se face numai corespunzator unei luni calendaristice intregi, si numai daca utilizatorul respectiv a solicitat in scris acest lucru furnizorului, cu cel putin 24 de ore inaintea inceperii lunii calendaristice respective. In toate situatiile, tarifele (taxele) de setup ori taxele de inregistrare a domeniilor de web NU vor fi returnate de catre furnizor. Furnizorul nu va returna nici tarifele asociate licenţelor achiziţionate de Furnizor în numele şi pe seama utilizatorilor, dacă acestea vor fi fost plătite de către Furnizor anterior solicitării utilizatorilor de returnare a tarifelor plătite şi neutilizate.
In cazul in care utilizatorii solicita returnarea tarifelor platite pentru serviciile utilizate sau care ar urma sa fie utilizate, Furnizorul le va returna proportional cu serviciile prestate pana in momentul solicitarii, daca este cazul. De asemenea, Furnizorul va retine si sumele necesare acoperirii comisioanelor bancare aferente tranzactiilor.
19. Daune
Utilizatorul declara ca intelege si accepta ca in orice situatii in care utilizatorul va solicita daune de orice fel furnizorului, suma totala a daunelor solicitate de utilizator pentru orice motiv si care ar putea fi achitate de furnizor nu va putea depasi in niciun mod si in niciun caz suma totala a tarifelor (taxelor) achitate de catre utilizator furnizorului.
20. Garantia uptime
Garantia Uptime de 99,9 % (garantia de functionare) se refera numai la functionarea retelei, si NU se aplica in cazul serverelor sau serviciilor si aplicatiilor existente pe servere.
21. Exonerare
Furnizorul nu va fi sub nici o forma responsabil pentru perioada de nefunctionare a serverelor datorata actiunilor utilizatorilor sau fluctuatiilor in consistenta internetului.
22. Folosirea corecta a resurselor
Siturile care se incadreaza in limita de transfer contractata raman in continuare subiectul revizuirii in cazul in care folosesc mai mult de 15 % din totalul resurselor sistemului.
23. Transferul domeniilor
Transferarea unui domeniu este responsabilitatea utilizatorilor si nu a furnizorului, iar utilizatorilor nu li se vor returna niciun fel de sume achitate ca taxe in cazul in care domeniile utilizatorului nu au fost transferate.
24. Servicii oferite utilizatorilor
Toate serviciile precum backup (salvare date) sau panou control sunt furnizate utilizatorilor numai prin amabilitatea furnizorului, fara ca acesta sa isi fi asumat fata de utilizatori vreo obligatie de orice fel in acest sens. Utilizatorul declara ca a luat cunostinta de acest lucru si intelege si accepta ca este singurul responsabil pentru efectuarea salvarii datelor propriului sit.
Furnizorul nu este responsabil in niciun mod pentru pierderea informatiilor gazduite ca urmare a actiunilor utilizatorilor sau datorita erorilor existente in aplicatiile care nu sunt asociate cu serviciul. Ca exemplu, panoul de control nu este asociat cu serviciul si nu este pus la dispozitie de catre furnizor, fiind dezvoltat si oferit de catre cpanel.net.
25. Conditii de furnizare a serviciului
Furnizorul nu isi asuma nicio responsabilitate pentru orice fel de consecinte rezultate din utilizarea serviciului ori a datelor si informatiilor oferite in orice mod de catre site, iar utilizatorul declara ca intelege si accepta acest lucru.
26. Dreptul de a refuza furnizarea serviciului
Furnizorul isi rezerva dreptul de a refuza furnizarea serviciului catre orice persoana, potrivit aprecierii discretionare a furnizorului si indiferent de motiv, fara a fi tinut sa justifice ori sa motiveze acest lucru.
27. Incetarea serviciului
Furnizorul are dreptul sa interzica de indata, fara preaviz si fara nici o alta formalitate, accesul pe sit ori accesul la serviciu al oricarui utilizator ori al oricarei persoane care incalca in orice mod oricare dintre clauzele prezentei conventii. In acest caz, furnizorul are dreptul sa inceteze de indata furnizarea serviciului catre persoanele mentionate. La optiunea exclusiva a furnizorului, in cazul incalcarii in orice mod a oricareia dintre clauzele prezentei conventii furnizorul va putea recurge la masura mai sus mentionata, ori va putea adresa respectivei persoane un avertisment, ori va putea restrictiona temporar accesul persoanei la oricare dintre facilitatile situl ori serviciului.
28. Limitarea raspunderii
Utilizatorul intelege si accepta ca serviciile contractate prin intermediul acestui site sunt oferite potrivit principiilor „asa cum sunt” si „asa cum sunt disponibile”.
In cazul in care serviciile sunt inaccesibile sau inoperabile pentru diverse motive obiective, incluzand dar fara a se limita la erori din sistem, nefunctionarea echipamentelor utilizate de Furnizor sau orice fel de cauze care se afla in afara controlului Furnizorului, utilizatorul il absolva pe Furnizor de orice raspundere. In acest sens, Furnizorul nu va raspunde pentru orice fel de daune sau prejudicii directe sau indirecte fata de utilizator ori fata de terte parti.
29. Notificari si anunturi
Gigashost isi rezerva dreptul de a trimite notificari privind serviciile oferite precum si anunturi din partea unor terti, atunci cand acestea pot fi in folosul utilizatorilor.
30. Modificarea conventiei
Furnizorul are dreptul de a modifica fara niciun fel de preaviz sau orice alta formalitate oricare dintre prevederile conventiei. Orice modificare este acceptata de catre utilizatorii situl prin simpla utilizare a oricarei facilitati oferite de sit sau de serviciu ori prin accesarea sitului sau contului, intervenite oricand dupa operarea modificarii, iar neacceptarea oricarei modificari atrage obligatia respectivului utilizator de a inceta de indata accesarea situl sau a contului ori utilizarea in orice mod a serviciului.
31. Nota de informare privind protectia datelor personale
La optiunea dvs., ne furnizati unele date personale ale dvs. pentru a va crea un cont valabil si pentru a beneficia de serviciile oferite prin intermediul site-ului www.gigashost.ro de catre GIGAS HOST SRL.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Sunteti de acord ca stergerea datelor personale ale dvs. va fi urmata de stergerea contului dvs. din sistem si de imposibilitatea de a beneficia de serviciile oferite de catre GIGAS HOST SRL.
Pentru exercitarea acestor drepturi puteti face o cerere in scris cu cerinta dvs. pe care sa o trimiteti apoi prin e-mail la adresa info@gigashost.ro.
Daca unele dintre datele dvs. sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
32. Garanția – Banii înapoi in 30 de zile
Fiecare client de găzduire GigasHost beneficiază de o garanție de 30 de zile. Dacă în această perioadă nu sunteți complet satisfăcut de calitatea serviciului de hosting, puteți solicita și primi înapoi banii plătiți în avans.
Următoarele servicii nu sunt incluse în Garanția de 30 de zile : taxele pentru înregistrarea numelor de domeniu (naționale și/sau internaționale) și orice alte taxe achitate pentru servicii opționale / speciale, altele decât cele din oferta standard.
În cazul în care anularea contului se datorează încălcării de către client a prezentelor termene și condiții, nu se va efectua rambursul.
33. Termene de plată și facturare
Clientul este de acord să achite contravaloarea serviciilor noastre în avans față de perioada de timp în care acestea sunt furnizate.
Toate facturile proforme se vor trimite prin email și o versiune printabilă se va pune la dispoziția clientului în panoul de control. Clienții trebuie să achite contravaloarea facturii în avans la începutul fiecărei perioade de plată, în termen de 7 zile lucrătoare de la data emiterii facturii proforme.
Clienții care doresc închiderea unui cont de găzduire sau al oricărui serviciu achiziționat trebuie să trimită o notificare pe email, cu cel puțin 5 zile înainte de data scadentă, altfel factura emisă va trebui achitată pentru minim o lună.
Prețurile afișate în Euro sunt calculate în RON, la cursul BNR din data de 01 a fiecarei luni. Toate facturile și plățile sunt procesate în moneda aleasa de client la prima comanda. Pentru fiecare zi de întârziere a plății după data scandentă pentru facturile proforme de prelungire a pachetelor de hosting se percep penalizări de 0.5 % / zi .
În situatia în care se depășesc 60 de zile de neplată și contul este șters de pe server, clientul poate solicita repunerea site-ului dintr-un backup mai vechi; doar dacă acest lucru va fi posibil.
34. Modalități de plată
GigasHost îți pune la dispoziție mai multe metode de plată:
1. Transfer bancar
2. Depunere numerar la bancă
3. Prin card online
Plata prin transfer bancar sau depunere numerar
Banca: Banca Transilvania
IBAN (RON): RO60BTRLRONCRT0CT8464401
IBAN (EUR): RO07BTRLEURCRT0CT8464401
SWIFT: BTRLRO22XXX
S.C. GIGAS HOST S.R.L.
Reg. com.: J2024015506009
CIF: RO50417196
Adresa: Str. Aurel Covaci Nr.1, 410128, Oradea, BH
Plata prin card online
Poți achita facturile cu cardul direct din panoul de clienți, odată cu vizualizarea facturii; se alege din dreapta sus a facturii modalitatea de plata cu cardul. Zero comision pentru plata cu cardul.
35. Activarea si livrarea serviciilor
Activarea conturilor de web hosting pe platforma GigasHost este rapidă. In marea majoritate a cazurilor activarea durează cateva minute din momentul confirmarii plăţii şi validării comenzii. Daca cerinta clientului este una speciala (un server care nu este prevazut in oferta standard), activarea poate dura pana la 24 de ore. Dupa activare, clientul va primi pe mail toate informatiile necesare accesarii serviciilor achizitionate.
36. Returnarea tarifelor / anulare comanda
Returnarea catre clienti a tarifelor (taxelor) achitate de acestia pentru prestarea serviciului se face numai corespunzator unei luni calendaristice intregi, si numai daca clientul respectiv a solicitat in scris acest lucru furnizorului, cu cel putin 24 de ore inaintea inceperii lunii calendaristice respective. In toate situatiile, tarifele (taxele) de setup ori taxele de inregistrare a domeniilor de web NU vor fi returnate de catre furnizor. Furnizorul nu va returna nici tarifele asociate licenţelor achiziţionate de Furnizor în numele şi pe seama utilizatorilor, dacă acestea vor fi fost plătite de către Furnizor anterior solicitării utilizatorilor de returnare a tarifelor plătite şi neutilizate.
In cazul in care utilizatorii solicita returnarea tarifelor platite pentru serviciile utilizate sau care ar urma sa fie utilizate, Furnizorul le va returna proportional cu serviciile prestate pana in momentul solicitarii, daca este cazul. De asemenea, Furnizorul va retine si sumele necesare acoperirii comisioanelor bancare aferente tranzactiilor.
Clientul poate denunta unilateral din orice motiv contractele incheiate pentru serviciile de gazduire, reseller si servere VPS in primele 30 de zile de la data incheierii contractului, cu rambursarea integrala a sumei achitate, conform Garantiei de 30 de zile oferite. Pretul platit va fi rambursat in totalitate in momentul in care o cerere va fi formulata catre GigasHost (vezi pct. 32).
Data incheierii contractului este data platii/rambursarii pretului serviciilor.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract, utilizând o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail. In acest scop, puteti folosi formularul de contact.
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
37. GDPR – Noile reglementări UE cu privire la protecția și prelucrarea datelor personale
Suntem 100% dedicați protejării datelor tale. Tu decizi cum folosim datele tale personale.
Tehnologia și mediul online ne aduc beneficii tuturor, dar, în același timp, și provocări. Iar una dintre acestea este protejarea datelor personale ale clienților noștri. La GIGAS HOST SRL, acest demers (de punere in acord cu gdpr) a fost încă de la început un angajament ferm pe care l-am luat față de clienții noștri.
Începând cu data de 25 mai 2018, GIGAS HOST SRL a adoptat regulamentul UE 2016/679. Cunoscută ca și GDPR (General Data Protection Regulation) sau Regulamentul general privind protecția datelor personale în toate statele membre ale Uniunii Europene.
Te asigurăm că GIGAS HOST SRL va continua să prelucreze datele personale ale clienților doar în scopuri bine definite, precum facturare, suport, informatii.
Totodata GIGAS HOST SRL va prelucra datele personale ale clienților pentru crearea de oferte personalizate care să fie cât mai aproape de nevoile acestora în cazul în care clienții și-au exprimat clar opțiunea pentru acest lucru.
Exprima-ti preferintele legate de modul de utilizare al datelor personale prin apel telefonic la 0744 321 697, mail la info@gigashost.ro sau bifand casuta „Aș dori să fiu la curent cu știri, informații și oferte speciale” din cadrul detaliilor fiecarui cont.
Preferințele tale de prelucrare a datelor cu caracter personal vor intra în vigoare de la exprimarea acestora.
Te invităm să citești mai jos câteva informații despre protecția datelor personale la GIGAS HOST SRL, iar dacă nu ai găsit ceea ce te interesează în secțiunile de mai jos și ai o întrebare pentru noi, scrie-ne la adresa info@gigashost.ro. Alternativ, poți consulta mai multe detalii în Termenii și Condițiile Generale pentru utilizarea serviciilor GIGAS HOST SRL.
E bine de știut
GIGAS HOST SRL respecta toate principiile cerute de GDPR dintre care enumeram:
• Transparență, corectitudine și legalitate în manipularea și utilizarea datelor cu caracter personal;
• Limitarea prelucrării datelor cu caracter personal la scopurile explicite și legitime;
• Restrângerea colectării și a păstrării la cantitatea minimă de date cu caracter personal necesară pentru un anumit scop;
• Asigurarea corectitudinii datelor, inclusiv a posibilității de a le șterge și edita;
• Limitarea păstrării datelor cu caracter personal;
• Asigurarea securității, a integrității și a confidențialității datelor cu caracter personal.
Ce sunt datele personale și cum le obținem?
Datele personale sunt acele informații prin care un client poate fi identificat în mod direct sau indirect. GIGAS HOST SRL obține aceste date astfel:
Direct de la client
GIGAS HOST SRL colectează date personale direct de la client, de regulă acele informații furnizate la deschiderea contului de facturare, semnarea contractului sau pe parcursul desfășurării acestuia:
Nume, Prenume
Adresa poștală și de e-mail
Număr de telefon
Detalii privind tranzacțiile efectuate (produse achiziționate, prețuri, moduri de plată)
Detalii legate de trafic
GIGAS HOST SRL poate solicita și alte date personale în scopuri specifice, de exemplu atunci când clientul furnizează o copie după un act de identitate, NRC, CUI la momentul încheierii unui contract cu consimțământul său.
De asemenea, GIGAS HOST SRL primește orice informații sau conținut creat de client și oferit în mod activ de acesta (fotografii, clipuri etc.).
În plus, pentru a fi în măsură să ofere cele mai bune produse și servicii, GIGAS HOST SRL poate solicita uneori informații privind experiența clientului pe parcursul utilizării produselor și serviciilor GIGAS HOST SRL. Aceste informații pot fi comentarii sau sugestii, dar și recomandări pentru îmbunătățire.
Automat
În anumite situații, GIGAS HOST SRL poate colecta datele clienților și prin mijloace automate. De exemplu, date personale pot fi colectate prin intermediul cookie-urilor, beacon-urilor web sau telefonice, atunci când clientul interacționează cu reclamele și aplicațiile mobile GIGAS HOST SRL sau când vizitează site-urile web și alte sisteme informatice GIGAS HOST SRL. Datele astfel colectate pot include: adresa IP, tipul de browser, sistemul de operare, numărul de identificare al dispozitivului mobil folosit, locația geografică, adrese URL de redirecționare, informațiile despre acțiunile întreprinse sau despre interacțiunea cu GIGAS HOST SRL.
Din surse externe
Pentru oferirea de produse și servicii, GIGAS HOST SRL poate colecta în mod legitim date despre client și din surse externe atunci când consultă:
– baza de date externă (bază de date folosită la nivelul industriei, care înregistrează situații de debite sau fraudă), precum și baze de date care ajută la identificarea unor posibile zone de risc în cadrul unei relații contractuale viitoare
– baze de date publice (cum ar fi cea a Registrului Comerțului sau Ministerului Finanțelor Publice)
Pot fi colectate date personale și din surse precum: agregatori de date terți, parteneri GIGAS HOST SRL, surse publice și site-uri de rețele sociale ale unor terți, platforme online care oferă acces la aplicațiile GIGAS HOST SRL sau ale partenerilor GIGAS HOST SRL (dacă există acordul clientului ca datele sale personale să fie comunicate către GIGAS HOST SRL).
GIGAS HOST SRL poate combina diverse date personale ale clientului, provenite din diferite surse (un site web, un eveniment etc.), doar pentru a deservi interesele clientului într-un mod personalizat și legitim.
Care sunt drepturile clienților cu privire la prelucrarea datelor personale?
Clientul are drepturi specifice în ceea ce privește protecția datelor, iar GIGAS HOST SRL asigură un mediu care facilitează exercitarea acestora (dreptul de acces, de rectificare, de obiecție, de ștergere, de primire a datelor personale sau de depunere a unei reclamații).
GIGAS HOST SRL a luat măsurile de precauție necesare pentru a asigura clientul că drepturile sale de protecție a datelor sunt respectate corespunzător.
Clientul are dreptul:
– să acceseze datele sale personale, să le modifice, restricționeze, să își retragă acordul sau să se opună prelucrării acestora sau să solicite ștergerea acestora (dreptul de a fi uitat)
– să acceseze datele sale personale sau să solicite GIGAS HOST SRL transmiterea lor către o altă societate (dreptul de portabilitate)
– să dezactiveze anumite tipuri de colectare sau utilizare a datelor sale, inclusiv utilizarea anumitor cookie-uri și unor tehnologii similare
– să depună o reclamație la autoritatea de supraveghere competentă – în România aceasta este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal (ANSPDCP)
– să solicite GIGAS HOST SRL să corecteze orice inexactități din datele sale personale. în cazul unui cont online, acest lucru se poate face, de obicei, din secțiunea de editare a datelor contului. în orice situație, Clientul poate trimite o solicitare de rectificare a datelor sale.
Aceste drepturi pot fi limitate, în anumite circumstanțe definite prin lege (de exemplu, clientul va putea opta să nu mai primească comunicări de marketing, însă nu va putea solicita GIGAS HOST SRL să i se șteargă datele personale necesare pentru executarea contractului). Astfel de restricții vor fi verificate individual și vor fi comunicate clientului în mod corespunzător.
Dreptul de dezactivare se poate exercita după cum urmează:
– prin urmarea instrucțiunilor pentru dezactivare din comunicările de marketing relevante
– preferințele de activare/dezactivare se executa din secțiunea relevantă de editare a detaliilor contului
– printr-o solicitare către info@gigashost.ro
Clientul va primi în continuare comunicări administrative de la GIGAS HOST SRL, precum confirmări ale comenzilor sau notificări cu privire la activitățile din contul său (de ex. confirmări de cont și modificări de parolă), chiar dacă renunță la primirea comunicărilor de marketing.
GIGAS HOST SRL informează clientul că se poate opune oricând la o prelucrare executată pe baza interesului legitim. Orice opoziție va fi analizată și soluționată conform legii.
Ce presupune prelucrarea automată a datelor cu caracter personal?
Orice decizie luată exclusiv pe bază de prelucrare automată va fi anterior consimțită sau necesară emiterii facturii.
GIGAS HOST SRL personalizează comunicarea cu clienții săi utilizând date personale legate de istoricul clienților, opțiuni anterioare sau preferințe de produse sau servicii.
Clientul nu va face obiectul niciunei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată a datelor care produce efecte juridice în ceea ce îl privește sau îl afectează într-un mod semnificativ, cu excepția cazului în care clientul a fost în mod explicit de acord cu prelucrarea sau prelucrarea este necesară pentru încheierea facturii sau realizarea unui contract încheiat cu GIGAS HOST SRL (cum este cazul identificării eligibilității pentru anumite oferte) pentru a preveni situațiile de fraudă și debite, sau GIGAS HOST SRL este obligată de lege să utilizeze în acest mod datele personale.
În toate cazurile, clientul are posibilitatea de a solicita explicarea logicii din spatele mecanismului de decizie automată, precum și, acolo unde este cazul, clientul poate să solicite intervenție umană în emiterea deciziei care îl privește.
Cum îți protejăm datele personale?
GIGAS HOST SRL aplică măsuri de siguranță adecvate pentru a garanta siguranța datelor personale ale clientului și are implementate durate specifice, pentru ca datele personale să fie păstrate atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopului declarat.
Securitatea datelor
Pentru a garanta siguranța datelor personale, GIGAS HOST SRL a implementat o serie de măsuri de securitate care sunt în conformitate cu standardele industriei. Acestea nu acoperă acele date personale pe care clientul alege să le comunice în spații publice online sau offline.
Păstrarea datelor
GIGAS HOST SRL va păstra datele personale atâta timp cât este necesar pentru scopul declarat, luând în considerare nevoia de a răspunde la întrebări sau de a rezolva probleme, de a oferi servicii noi sau îmbunătățite și de a respecta cerințele legale aplicabile. Prin urmare, GIGAS HOST SRL poate păstra datele personale pentru o perioadă rezonabilă de timp după ultima interacțiune a clientului cu GIGAS HOST SRL, în conformitate cu legislația în vigoare.
Atunci când datele personale ale clientului nu mai sunt necesare scopului pentru care au fost colectate sau care a fost agreat și nici nu există vreo obligație legală de păstrare, GIGAS HOST SRL le va distruge sau șterge într-un mod sigur.